Een nieuw jaar, een nieuwe start.

Op vrijdag 25 januari jl hebben we onze jaarlijkse ledenvergadering gehouden.

Er was een grote opkomst van leden, naast het aantal beschikbare stoelen werden er nog snel een aantal statafels geplaatst. De ledenvergadering is voor onze corsogroep eigenlijk weer de start van het nieuwe seizoen, al zijn er in het voortraject al weer diverse werkzaamheden door een kleinere groep geregeld.

Alles waar onze corsogroep mee heeft te maken en alle corsogerelateerde onderwerpen komen tijdens de ledenvergadering aan bod. Iedereen kijkt ook altijd weer uit als agendapunt “Ontwerp voor het komende seizoen” op de agenda, aan de beurt is.

In november 2018 zijn er inschrijvingen voor het ontwerp voor 2019 geweest. In december kreeg elke ontwerper de gelegenheid om zijn ontwerp aan de bouwgroep te presenteren. Via een aantal stemrondes werd er vervolgens voor een ontwerp gekozen. Dit jaar werd er gekozen voor het ontwerp dat is gemaakt door Arnout Menting. Zijn ontwerp werd tijdens de jaarvergadering door hem onthuld aan de gehele corsogroep. Dat is voor de ontwerper altijd weer een spannend moment. Hoe wordt zijn ontwerp ontvangen, wat zijn de reacties. Nadat de ledenvergadering was beëindigd werd er nog lang gezellig nagepraat. Om een tipje van de sluier op te lichten over het ontwerp, hij is met hulp van Menno Wolters al begonnen met het maken van een maquette. Zie foto

We houden u op de hoogte van komende ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet,

Tonny